Գործնական աշխատանք

Հայերենի երկհնչյուններըՅ կիսաձայնը միանում է որևէ ձայնավորի և երկհնչյուն կազմում: Հայերենի երկհնչյուններն են՝այ- հայր, մայր, գայլյա- մատյան, կյանք, ոսկյաույ- լույս, բույն, գույնյու-բյուր, առյուծոյ- խոյ, գոյյո-յոթ, յոդեյ- թեյ, Սերգեյյի- տնային, խաղայի:Երկհնչյուն է նաև ե-ն, որը բառասկզբում և ձայնավորից հետո՝ բառամիջում, արտասանվում է յէ, օրինակ՝ եղբայր, ամենաերկարակյաց:Եթե յ-ն երկու ձայնավորների միջև է գտնվում, այն երկհնչյուն է կազմում իրենից հետո եկող ձայնավորի հետ: Օրինակ՝ կարդայի բառում երկհնչյուն է ոչ թե այ-ը, այլ յի-ն:Առաջադրանքներ՝Տրված բառերը խմբավորիր ըստ նույն երկհնչյունի:Մարմարյա, գյուտ, հորեղբայր, յոթանասուն, արդյոք, նյութ, հյուրասիրություն, տեսաերիզ, մակույկ, պաշտոնյա, քաղաքամայր, նյարդ, կյանք, հնչյուն, գործունյա, հայելազարդ, շագանակագույն:այ-հորեղբայր, քաղաքամայր, հայելազարդյա-մարմարյա, պաշտոնյա, նյարդ, կյանք, գործունյա,ույ-մանույկ, շագանակագույնյու-գյուտ, նյութ, հյուրասիրություն, հնչյունյո-յոթանասուն, արդյոք2. Կազմիր բառեր:ակն+բույժ-ակնաբույժ, անասուն+բույծ-անասնաբույծ, մարդ+խույս-մարդախույզ, բազում+ճյուղ-բազմաճյուղ, բյուր+ակն-բյուրակն, սյուն+շար-շարասյուն:3.Գտիր տրված բառերի հոմանիշները:կոտոշ (պոզ), իրար, հոտ, երկնագույն:Կոտոշ-պոզ, եղջյուրԻրար-միմյանցՀոտ-բուրմունքԵրկնագույն-լուրթ, լազուր4.Ընտրիր և լրացրու համապատասխան բառը՝ բյուր, սույն, սյուն, բույր:Բյուր թվի ապրիլ ամսին մասնակցեցինք օլիմպիադայի:Տաճարի մեկ սյունը դեռևս կանգուն էր:Ծաղիկների բույրը լցրել էր սենյակը:Արագածը սույն աղբյուրների լեռ է:5.Արտագրիր և լրացրու երկհնչյունները՝ այ, յա, յու, յե:Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոցի աշակերտը՝ Կորյունը, գրել է իր ուսուցչի կյանքի պատմությունը: Մեսրոպ Մաշտոցը ծնվել է Տարոնի Հացեկաց գյուղում: Նրա հայրը Վարդանն էր, իսկ մոր մասին տեղեկություններ չկան:Մեսրոպը կրթություն ստացել է հունական դպրոցում: Հետո շրջել է Հայաստանով մեկ, ժողովրդի համար կարդացել է Աստվածաշունչ մատյանը և թարգմանել հայերեն: Նա հասկացել է, որ հայը պիտի իր գիրն ունենա, կարդա և գրի մայրենի լեզվով

թություն ստացել է հունական դպրոցում: Հետո շրջել է Հայաստանով մեկ, ժողովրդի համար կարդացել է Աստվածաշունչ մատյանը և թարգմանել հայերեն: Նա հասկացել է, որ հայը պիտի իր գիրն ունենա, կարդա և գրի մայրենի լեզվով:

Оставьте комментарий